Betere gesprekkenDe belangrijkste functie van een contact center-headset is het elimineren van achtergrondgeluid in rumoerige omgevingen zodat de klant uw stem luid en duidelijk verstaat.\nDe Biz 2400 II heeft een superieure geluidsonderdrukkende microfoon die helpt achtergrondgeluid te elimineren voor een betere klantervaring. |
Beter geluidAls u zich in een rumoerige omgeving bevindt, moet u geweldig geluid hebben om uw klant te kunnen verstaan. En terwijl u zich op uw werk concentreert, wilt u naar muziek luisteren in HiFi-geluid. De Jabra Biz 2400 II is uitermate geschikt in beide gevallen. |
HD Voice-technologie zorgt dat u de andere partij altijd luid en duidelijk verstaat\nDe luidsprekers reduceren omgevingsgeluid, zodat u zicht kunt concentreren op het gesprek\nSpeciaal ontworpen 'air shock' geluidsonderdrukkende microfoon elimineert hevige ademgeluiden en de hinderlijke geluiden die vaak hoorbaar zijn tijdens gesprekken. |
Beter designJabra Biz 2400 II is gebouwd om te overleven in veeleisende contact centers, waardoor u de headset minder vaak hoeft te vervangen. U en uw team zijn daarom beter bereikbaar, waardoor de total cost of ownership lager is. |
De verstevigde kabel gaat langer mee in contact center-omgevingen en is beschermd tegen wielen van stoelen, scherpe voorwerpen en gewoon dagelijks gebruik\nDe onbreekbare microfoonarm kan 360 graden gedraaid worden. Dat noemen wij FreeSpin™. |
Beter comfortDe Jabra Biz 2400 II heeft een extreem lichtgewicht en comfortabel ontwerp. Dat betekent dat medewerkers minder snel moe worden en productiever zijn tijdens gesprekken. |
40% lichter vergelijkbare high-end headsets\nMet de verstelbare hoofdband en microfoonarm vindt u de perfecte pasvorm\nMet de controller kunt u het volume regelen, de mute-stand activeren en meer\nPeakStop™-technologie kapt geluidspieken af voordat ze uw oren bereiken: Geluiden boven 118db worden gefilterd.\nSuper zachte kunstlederen hoofdband en oorkussentjes |