Een headset waar je op kunt rekenenMet Engage 50 II zijn gesprekken helderder en krijgen klanten over de hele linie een betere ervaring, dankzij onze innovatieve Engage+-software. Maak interacties meer inhoudelijk en effectief, met realtime gespreksinformatie. |
Deze headset is speciaal voor jou ontworpen (graag gedaan). Hij is licht, maar stevig. Comfortabel, maar elegant. Je kunt hem de hele dag dragen en er niks van merken. Met een intelligent microfoonsysteem waarmee het geluid helderder is dan ooit, is er geen betere headset om je te helpen van elke klant je meest tevreden klant te maken. |
Het is geen hogere wiskunde. Maar heel slim is het wel.Een softwaresysteem dat gesprekken kan analyseren op het moment dat ze gevoerd worden? Maak kennis met de Engage 50 II met de innovatieve Engage+-software, de toekomst van contactcenter-headsets. |
Je krijgt in pop-ups op het scherm direct feedback, zodat je de belervaring van je klant nog tijdens het gesprek kunt verbeteren. |
Engage+ biedt live begeleiding bij factoren die de belervaring van je klant kunnen beïnvloeden. Denk aan achtergrondgeluid, de positie van de microfoon, stilte en onderbrekingen. 1 |
De belervaring voor klanten wordt in realtime verbeterd (high-fives voor iedereen). En inwerken, coachen en behouden van medewerkers wordt een fluitje van een cent: inhoudelijke gegevens binnen handbereik die je inzichten geven die je werk makkelijker én leuker maken. |
Ik zei toch dat het slim was. |
1 Gratis softwaredownload vereist. Voor bepaalde platforms zijn integraties beschikbaar. Zie jabra.com/Engageplus voor meer informatie |
Een microfoon als geen anderGeluidskwaliteit kan een gesprek maken of breken, dus hebben we van de Engage 50 II de beste headset voor heldere gesprekken met klanten gemaakt*. In feite heeft deze headset niet één, maar drie microfoons, voor verbluffende noise cancellation, zodat je klant elk woord dat je zegt kan horen. Verder wordt de nauwkeurige spraak-naar-tekst functie ingeschakeld, voor een vlekkeloze gesprekstranscriptie. |
In combinatie met de intuïtieve Engage+-software creëert onze innovatieve microfoontechniek zulke harmonieuze omstandigheden dat het de gemiddelde gesprekstijd over de hele linie helpt verkorten. |
Geweldig comfort is niet vanzelfsprekend. Het is speciaal ontworpen.Als een agent zich niet lekker voelt, loopt het gesprek niet soepel, dus hebben we de Engage 50 II zo comfortabel gemaakt dat je nauwelijks merkt dat je hem op hebt. Hij weegt maar 45 g*, is ultra-licht en heeft gekantelde oorkussens, zodat hij uiterst comfortabel zit. |
Binnen de oorschelpen van elke headset hebben we ook een innovatief labyrintpatroon aangebracht. We hebben ons gebaseerd op onderzoeken van echte gebruikers zoals jij, en het ontwerp verlicht de druk op de vaakst voorkomende 'probleemgebieden', zodat je ontspannen blijft en je kunt concentreren op wat je klant nodig heeft. |
*Gewicht van stereo- en monovarianten varieert |
Een stevige headsetHeadsets worden aan het eind van een lange dag achteloos afgedaan, gaan van bureau naar bureau, worden in een tas gegooid - het leven van een contactcenter-headset kan zwaar zijn. We hebben de Engage 50 II dus heel stevig gemaakt en we hebben alles rigoureus getest: van de rotatie van de microfoonarm tot en met de stootvastheid. Het resultaat is onze sterkste en langst meegaande headset tot nog toe. |
Het is gemakkelijk om de loftrompet te steken, maar we zijn er zo zeker van dat de Engage 50 II bestand is tegen het ruwe bestaan van een headset, dat we ze allemaal een garantie van drie jaar hebben gegeven. Lichtgewicht, ultra-comfortabel en gebouwd om lang mee te gaan: deze headset heeft het allemaal. |
Elke beller, glashelderMet geavanceerde luidsprekers en innovatieve geluidsisolerende oorschelpen die perfect passen, mis je nooit meer belangrijk details tijdens een gesprek (en hoef je mensen niet meer te vragen harder te praten, of dezelfde informatie 47 keer te laten herhalen...) |
Met de speciaal ontworpen luidsprekers van de Engage 50 II, die zijn geoptimaliseerd voor heldere spraak, behoren dat soort frustraties tot het verleden en zijn je gesprekken productiever. BalancedVoice™ geeft elk gesprek kristalheldere geluidskwaliteit en zorgt er ook automatisch voor dat het geluid helder en duidelijk is: nog zo'n functie waarmee elk gesprek efficiënt wordt. |
Een gezond gehoor. Tevreden agents.Dat is de filosofie achter de revolutionaire gehoorbescherming van professionele kwaliteit die in de Engage 50 II is ingebouwd. Met Jabra SafeTone™ 2.0 kun je je op je gesprekken concentreren, omdat je erop kunt vertrouwen dat je gehoor wordt beschermd. |
We hebben gebruikgemaakt van baanbrekende technologieën voor gehoorbescherming, zoals: |
\nIntelliTone™ 2.0, waarmee de gemiddelde geluidsbelasting op een veilig niveau blijft\n \nPeakStop™ 105 dB, dat plotselinge, harde geluiden voorkomt\n \nBalancedVoice™, dat het binnenkomende geluid helderder maakt\n \nNormalisatie van het spraakniveau, waarmee inkomende oproepen op een voor jou prettig volume blijven\n \nIntelligente akoestische schokbescherming, dat proactief potentieel schadelijke geluiden verwijdert of vermindert |
Gehoorbescherming is namelijk geen bijzaak. Het is een levenslange investering. |
Vlot aan de telefoonHet is eigenlijk een helpende hand waarmee je klanten duidelijker kunt horen en de dynamiek van elk gesprek kunt optimaliseren, zodat je meer evenwicht krijgt in een lange dienst. |
BalancedVoice™ is het unieke signaalverwerkingsalgoritme dat Engage 50 II gebruikt om te voorkomen dat je het gespreksvolume steeds harder moet zetten en om je de hele dag goed beslagen ten ijs te laten komen. Ontspan, voorkom gespreksmoeheid en concentreer je op je klant: daar wordt allemaal voor gezorgd. |
Dat kunnen wij natuurlijk wel zeggen, dus hebben we deze unieke technologie getest met gebruikers als jij. Ze waren het erover eens dat hogere stemmen er duidelijker door worden en dat spraak gemakkelijker van achtergrondruis te onderscheiden is, terwijl de stemtoon op een slimme manier wordt uitgebalanceerd, zodat er harmonie ontstaat voor je oren*. |
*Evaluation of near-end-listening enhancement study, Jabra – Nele-e, Fraunhofer IDMT, feb-mei 2017 |
Geen gemiste oproepen meerJe hoeft je nooit meer zorgen te maken dat je een oproep mist. Met de instelbare hoorbare beltoon op de Engage 50 II hoef je alleen maar de ringtone en het volume te kiezen die je het prettigst vindt, en je super intelligente headset doet de rest. |
Stel de SmartRinger zo in dat hij alleen afgaat als je niet achter je bureau zit: op thuiswerkdagen kun je gerust even koffie halen of de vaatwasser inruimen, en op kantoor hoef je je collega's niet te irriteren met constant gerinkel.* |
*SmartRinger geeft alleen geluid als de headset op een vlakke ondergrond ligt |
Werkt goed samen met anderenMet de Engage 50 II is in contact komen met je klanten een fluitje van een cent. De headset werkt uitstekend met alle bekende Unified Communications (UC) - en contact center platforms. Er is zelfs ingebouwde call control voor Amazon Connect, Genesys Cloud CX en NICE CXone, bij gebruik met het control unit-accessoire. 2 |
Met een UC-variant die is gecertificeerd voor platforms als Google Meet en Zoom en nog een voor Microsoft Teams kun je over de hele linie soepele en stressloze interacties met je klanten tegemoet zien. Blijf betrokken. Blijf in beheer. Blijf verbonden. |
2 Mogelijk is software nodig voor configuratie. Zie jabra.com/platforms voor meer informatie |
Bescherm uw concentratieGeen geldverslindende onderbrekingen met de Engage 50 II headset, die duidelijk laat zien wanneer je in gesprek bent. |
Als je in gesprek bent, licht er automatisch een rood lampje op, zodat de mensen om je heen weten dat dit niet het beste moment is voor een praatje. Zo kun jij je blijven concentreren op je klant en weten je collega's wanneer je weer beschikbaar bent. |